oktober

Søndag den 20. oktober kl. 11.30.  Livgardens Historiske Samling og Rosenborg Slot
Kære garderkammerater m/u deltager. Den Kongelige Livgarde blev oprettet i 1658 af kong Frederik 3. under navnet Kongens Livregiment og du/I indbydes til en spændende tur til Livgardens Samling på Garderkasernen hvor hele Livgardens historie fra oprettelsen i 1658 med uniformer og våben. Kom gerne kl. 11,15 så kan du se Garden gå ud på vej til Amalienborg. Vi bliver ikke lukket ind før de er gået kl. 11.30. Du skal kunne legitimere dig for at komme gennem vagten. Tilmelding til sekretær Freddy Wilson tlf. 44 44 20 28 mail. freddywilson@outlook.dk eller til Jørgen Skov Andersen mail. joergen@skovandersen.dk tlf. 45 88 66 73. Vi slutter af med at gå over til Rosenborg Slot og ind og se hele det smukke slot indvendig med bl.a. Kronjuvelerne og Riddersalen m.m. hvor der er en entre´ på Kr. 135.- pr. prs. Bagefter er der måske nogle "gl. gardere" der går ud i byen for at spise en god frokost.
.

Skydning, I oktober skydes der den 14 og 28. I november skyder vi den 11 og den 25 holder vi juleskydning. Vores damer er velkommen den første skydedag i måneden, det vil sige, at de er velkommen den14 oktober, 11 november og naturligvis til juleskydningen.