september

Skydningen. Mandag den 2 september begynder efterårets skydninger på 15 meter. Da det er første skydedag i måneden er vores damer også velkommen. Vi skyder i skydekælderen under Lyngby Idrætsby, indgangen er ved svømmehallen, og derefter til venstre og ned i kælderen. Vi skyder hver anden mandag også kaldet mandage i lige uger indtil mandag den 25 november, hvor vi afholder en juleskydning.

Fugleskydning. Mandag den 16 september holder vi Fugleskydning fra kl 16,00.
Der bliver lavet en skudsikker fugl i træ, med metalplader på bagsiden, som falder ned efterhånden som træet er skudt i stykker. Den sidste plade er brystpladen som udløser Fuglekongen. I medtager en madpakke til jer selv, som vi spiser på et passende tidspunkt. Meget gerne tilmelding til Jørgen Skov Andersen på 20 90 28 00 eller mail: joergen@skovandersen.dk

Fisketur.  Der bliver igen i år en fisketur i september, det bliver torsdag den 26 september. Det er Lyngby Håndværkerforening der lejer fiskekutteren og vi kan komme med for 350 kr inklusiv aftensmad og alle de fisk det er muligt at fange. Kutteren ligger i Vedbæk havn, der er afgang kl. 16,00. Tilmelding til Jørgen Skov Andersen tlf 45 88 66 73 eller mail: joergen@skovandersen.dk eller Hans Larsen 45 88 51 18 mail hans.vera@mit.bolignet.dk

Vi håber at se rigtig mange af jer til ovennævnte arrangementer.

Maj 65 Jørgen Skov Andersen